Χρονογράφημα: «Απόκρηες και Μασκαράδες-Πάμε σαν ... άλλοτε...», του Γιώργου Σμοκοβίτη

Χρονογράφημα
Απόκρηες και Μασκαράδες
Πάμε σαν ... άλλοτε...
ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗ

Ποιος ο πιο επικίνδυνος Μασκαράς; Προχωράμε, «πάμε σαν άλλοτε...» για ΠΟΥ; Ή ... για πρώτη φορά για ΠΟΥ αλλού; Όπως τότε, είκοσι, τριάντα χρόνια πριν... Όπως τότε, λεφτά παίρναμε από την ... Ευρώπη... τίποτ’ άλλο δεν μας ένοιαζε. Έτσι και τώρα... σαν άλλοτε... από την Ευρώπη αλλά τότε τζάμπα, χάρισμα, τώρα δανεικά να τα πληρώσουν οι ... μετά ... από μας, είκοσι, τριάντα χρόνια μετά και συνεχώς μέχρι τότε...
Πάμε σαν άλλοτε... και μετά 20-30 χρόνια να ξανάρθουμε γύρο-γύρω πάλι.. στα ίδια... «που έχει ανάγκη ο τόπος, για τη ... σωτηρία της πατρίδας...» να ξαναζητάμε να ξαναπαίρνουμε και ... πάλι... από ποιόν... και σε ποιο νόμισμα... και για ποια γενηά να πληρώνει από ΠΡΙΝ ... το «παληό» και το «νέο»...
Αλλά, βέβαια, ποιος ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε... Εδώ «για πρώτη φορά» το ... «νέο» ήρθε να μας πει ότι δε βαρυέσαι μετά ΔΥΟ χρόνια ποιος ζει με τέτοια μέτρα και ζωή... και  ποιος πεθαίνει, όχι Εκπρόσωπος αλλά ... «λαός του». Για τον λαό το λένε οι «επαΐοντες» περί αυτά και οι ... μόνοι «ειδικοί» για όλα και σε όλες τις εποχές είναι μόνο οι ... «αξιωματούχοι» και οι περί αυτούς που προαναγγέλλουν «το χρονικό θανάτου» εκτός από αυτούς, οι ... άλλοι ... μόνο ακούνε... δεν μιλάνε και για όσα οι ίδιοι ρωτάνε δεν τους απαντάνε.
«Δυο πόρτες έχει η ζωή» ανοίγεις μια, βγαίνεις από την άλλη. Στο μεσοδιάστημα αν μπεις λαός και βγεις αρχηγίσκος, αρχηγός ή περί αυτούς αυλικός, πολύ καλά ή τουλάχιστον κάπως καλύτερα, ποτέ χειρότερα, βγαίνεις και ... «δημόσια δαπάνη» έχεις καλοπεράσει εις υγείαν τα κορόϊδα και με ... ωραίον ακόμα και ... «εξόδιον λόγον». ΑΝ όμως μπήκες «λαός» και ΑΝ βγεις ομοίως «λαός» τότε χαμένο και το «έμπα» στα ΚΟΙΝΑ και το «έβγα» σε τούτον τον τόπον που έχει ανάγκη πάντα τα ίδια ... και τα ίδια... γιατί προχωράς ξαναγυρίζοντας... πάντα στα ... ίδια απαράλλαχτα. Όμως «για πρώτη φορά» εδώ και τώρα με «νέο» πισωγύρισμα γύρισε και μίκρυνε πολύ η ... διαδρομή γιατί ή εμείς ως «λαός» τρέχουμε πολύ γρήγορα ή η ... πολύ «δίκαια» ανάπτυξή μας έρχεται καταπάνω μας «φουριόζα» με ιλιγγιώδη ταχύτητα εναντίον μας, μας παρασέρνει «από κάτω» στο διάβα της και ούτε «τα μάτια μας δεν προλαβαίνουμε να τρίψουμε» μας βρίσκει το ... καλό... μόλις σε δύο χρόνια γιατί μέχρι το ... 2018 ποιος ζει ποιος πεθαίνει από τον ... «λαό». Από ... εκπρόσωπο καλά πάμε, ζει και βασιλεύει και μετά ... τριάντα χρόνια πάλι  τα ίδια να ξαναλέει σε ... «νέο πληθυσμό», τον ... «παληό» τον «έχει πάρει από κάτω» η ... ανάπτυξη ... λιώμα τον έστειλε από την άλλη πόρτα της ζωής σε ... δύο χρόνια ούτε «πρόλαβε να τρίψει τα μάτια του να δει». Άλλοτε σε τριάντα χρόνια, τώρα μόλις σε ... δύο ... ποιος ζει ποιος πεθαίνει. «όλοι θα... πεθάνετε...» πάντα σε δεύτερο πληθυντικό η Σοφία του εκπροσώπου, κάποιος πρέπει να μένει ζωντανός σε τούτο τον τόπο που έχει ανάγκη πάντα είτε με «παληό» είτε με «νέο» Γραφείο Τελετών εκπροσώπων ΤΟΥ, για τον ... «λαό».
Και μετά σου λένε η Ιστορία επαναλαμβάνεται. Ως φάρσα από ... Αρχηγό, αλλά για δράμα στον Λαό. Στις επόμενες Γενηές, της φάρσας γέννα.
Πάμε ΠΟΥ; Ξεκινάμε από ΠΟΥ; Άμα ξέρει εκπρόσωπος ΜΟΥ ας μου το πει να το μάθω που ... ελεύθερο με ... αφήνει μόνο να ερωτώ, αλλά κι Εκείνος τελείως Ελεύθερος μένει, να μην μου απαντά και μόνο να μου «αφηγείται» όποιο παραμύθι τον βολεύει και ο ίδιος επιλέγει κάθε φορά. Ποιος ΘΑ μας πει ΠΟΥ είμαστε ΤΩΡΑ και  ΠΟΥ πάμε έστω σε αυτά τα ΔΥΟ χρόνια... και μετά ... δε βαρυέσαι ποιος ζει ποιος πεθαίνει... οι Επόμενοι θα είναι άλλοι, εμάς θα μας έχει «τελειώσει» ως «παηλό» το ... «νέο» που μας βρήκε τόσο γρήγορα.
ΠΟΥ είμασταν, ΠΟΥ είμαστε, ΠΟΥ πάμε... Το χειρότερο είναι ότι δεν ξέρουμε ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ να πάμε ή να μας πάνε. Και εμείς και οι Γενεές μας. Έστω τούτη, ή η επόμενη, αλλά πράγματι με Αγάπη για ΑΥΤΗ τη Νέα Γενηά. Μακάρι Αγάπη να περίσσευε. Πέραν του ... εαυτού μας ... και πέραν από ... «δύο χρόνια» ή ένα εξάμηνο...
«Τί μας νοιάζει μωρέ αφού όλοι θα ... πεθάνετε... δυο μέτρα όλοι... θα πάρετε» και θα τρίβετε τα μάτια σας ΠΟΥ θα βρεθείτε «εις τόπον χλοερόν, εις τόπον ένθα ουκ έστι οδύνη θλίψη και στεναγμός». Σε δεύτερο πληθυντικό για τον «λαό». Ο πρώτος πληθυντικός δεν περιλαμβάνει τον ... «αφηγητή» εκπρόσωπό του. Αυτός ποτέ δεν πεθαίνει. Προετοιμάζει και … επιμελείται την … καλύτερη δυνατή ταφή….
Απόκρηες είναι για... Μασκαράδες μιλάμε. Ο χειρότερος είναι ένας... Κομμουνιστής να ντύνεται δήθεν ... λέει... φιλελεύθερος και ... ευρωπαϊστής ... «των ελευθέρων αγορών» χωρίς να βγάζει σπυράκια σε όλο το σώμα του από την ... στολή του Μασκαρά, όταν ο ίδιος σκόπιμα θανατώνει την Ελεύθερη Αγορά στη χώρα του και μένει στην Ευρώπη όχι  ως σύμμαχος-εταίρος αλλά ως εχθρός για αποδυνάμωσή της. Ο Γνήσιος Κομμουνιστής ούτε από μακρυά να βλέπει τη ... στολή... «που να χωρέσει σε μια καμάρα δύο επί τρία» τόση ... Αγάπη του για ... «ελεύθερες αγορές» και Ευρώπη του Κεφαλαίου. Μένει ΟΠΩΣ είναι και φανερώνει ΑΥΤΟ  που είναι. Δεν μπαίνει στην παρέλαση για ... βραβείο Μεταμφιεσμένων, ούτε χειροκροτεί τα ... «άρματα παρέλασής τους που ... οδηγούν... ποιος ξέρει ΠΟΥ».
Δεύτερος έρχεται στην παρέλαση φωνάζοντας «Σύντροφοι και ... Συντρόφισσες» ο… «ψεκασμένος» με σπρέϋ στο ένα χέρι, στο άλλο κρατώντας Αμερικανική Σημαία σε ένα άρμα Υπουργείου Εθνικής Άμυνας με δρομολόγιο  «Αθήνα-Κρήτη» με ΒΑΣΗ και Τέρμα τη ... «Σούδα». Είναι κι΄αυτή για … πρώτη φορά… σαν τον «λαό» πάντα απογειώνεται «φεύγει» και σημειωτόν στα ΙΔΙΑ μένει. Η παρέλαση τα έχει ΟΛΑ. Στο ... εσωτερικό κάνει ό,τι θέλει ο ... «Φιλελεύθερος-Ευρωπαϊστής Κομμουνιστής». Στο ... εξωτερικό ο ... συνεργαζόμενος «Σύντροφοι-συντρόφισσες» κρατάει το ... άρμα... δεμένο γερά «σταθερό τιμόνι» Δυτικά ντυμένος με ... παραλλαγή... «Ανεξάρτητου» σε μια Πορεία που ουδέποτε ήταν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ Αρχηγών ούτε «υπηκόων τους».  Απόκρηες είναι ότι θέλεις «ντύνεσαι» και ... παρελαύνεις ότι δηλώνει η φορεσιά σου είσαι και το ... ευχαριστιέσαι. Ως Μασκαράς... να διασκεδάζει ο λαός που έχει ανάγκη ο τόπος πάντα από «αφηγητές» και απόκρηες, να ξεχνιέται... ΠΟΥ πάει ... από πού ξεκινάει...
Τελευταίοι και όχι μασκαράδες οι … «ευπρεπιστές ΑΞΙΩΝ» γνωστοί και ως οδοκαθαριστές με σκουπιδοτενεκέδες που γράφουν ΑΞΙΕΣ και … ρακένδυτους να ψάχνουν εκεί μέσα και γύρω «και να τρίβουν τα μάτια τους».
Το πρόβλημα είναι ΟΤΑΝ οι Απόκρηες δεν είναι το ... διάλειμμα από το πραγματικό. Αλλά όλος ο χρόνος Απόκρηες είναι για ... «πρόβα φορεσιάς» ΟΛΟΥ του χρόνου... για επόμενη κάλπη ΠΟΙΟΝ θέλετε Μασκαρά. Την ... πρόβα την λένε και ... «εκστρατεία ενημέρωσης λαού για μετά τις ... εκλογές...». Όμως μετά ... γεμίζει η Πλατεία Λαού και ... Ελευθερίας Του από τους ... όχι «μένουμΕυρωπαίους» αλλά τους ... άλλους... τους «μηντουςείδατεΠαναγήδες» για όσα ΠΡΙΝ στην ... πρόβα έλεγαν και όσα στην ... Παρέλαση Μασκαράδων ΠΡΑΤΤΟΥΝ.
Εντάξει.. Απόκρηα είναι... λες και μια κουβέντα ... αλλοιώτικη... και αλλοιώτικα…
Υ.Γ. «Βιβλιογραφία» Πηγή του ανωτέρω «αφηγήματος» από Έναν από τον ... Λαό είναι μια βραδυά σε κέντρο Διασκέδασης όπου και ΝΕΟΣΥΛΛΕΚΤΟΙ βρέθηκαν να διασκεδάζουν. Μια ... σκέψη «λαού» ότι (εργαζόμενοι ή άνεργοι), ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ρωτάει ποιος απαντάει ποιος συζητάει κάθε μέρα ως ΠΡΩΤΟ Κυρίαρχο Κυρίαρχου Λαού θέμα «συνταξιούχων» ΠΟΥ πάνε και ΠΩΣ θα γυρνάνε και πόσοι θα επιστρέψουν και πώς από τον ΠΟΛΕΜΟ «τον ... μόνο... οικονομικό...» στις οικογένειές τους ή πολύ περισσότερο για δικές τους ΝΕΕΣ οικογένειες, δηλαδή για το Μέλλον με ποια «ταυτότητα» του τόπου που έχει ανάγκη από ΠΟΙΟΥΣ για ποιο Μέλλον; Ευθύνη του εδώ «χρονογράφου»; Πάλεψε πράγματι επί χρόνια στην αρχή ΜΟΝΟΣ σε «μια γούρνα ουτοπίας» για Έργο για ΝΕΟΥΣ σε μια ΣΤΕΡΕΑ και ΕΛΛΑΔΑ στον τόπο του αλλά ΕΥΘΥΝΗ έχει.

Post a Comment

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το LamiaTimes.gr φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών του.
Σχόλια υβριστικά και σχόλια ρατσιστικού περιεχόμενου θα διαγράφονται μόλις εντοπιστούν ή ζητηθεί από τον οποιονδήποτε θιγόμενο.

Νεότερη Παλαιότερη