Γιάννης Φραγκούλης: Uber-Airbnb Το νέο είναι ζωή με δικαιώματα και όχι σαν είλωτες.

Κε αρχισυντάκτη
Uber-Airbnb Το νέο είναι ζωή με δικαιώματα και όχι σαν είλωτες.
Παίρνω αφορμή από την περιγραφή του συναδέλφου μου ταξιτζή Γιώργου, στην τελευταία γενική συνέλευση του ραδιοταξί όπου είμαι συνέταιρος. Για το πώς γνώρισε έναν οδηγό της Uber, την συνομιλία τους, την περιγραφή ενός ανέργου για δυο χρόνια που επιτέλους βρήκε απασχόληση για να θρέψει τα παιδιά του, με το αυτοκινητάκι του και ερασιτεχνικό δίπλωμα, με 30 μέρες δουλειά το μήνα, από το χάραμα ως την νύχτα. Είναι δηλαδή, ένα από τα 1200 αυτοκίνητα της Uber στην Αθήνα που για την κυβέρνηση της «Αριστεράς» δεν υπάρχουν. Ίσως δεν έχει τόσο σημασία, αλλά και μετρητά εισπράττουν και όχι πληρωμή μέσω καρτών, όπως ισχυρίζεται η Uber.
Τα παραπάνω είναι σε άμεση συσχέτιση με την εταιρεία Airbnb που παρέχει φιλοξενία επ’ αμοιβή σε οποίο σπίτι είναι άδειο. Με τουρίστες που τους τούς βλέπουμε σε γειτονιές που τον προηγούμενο καιρό έδρασαν τα φασιστοειδή της ΧΑ, για να τις «καθαρίσουν» από τους μετανάστες. Όπως στην Κυψέλη και μάλιστα πολλοί ευρωπαίοι έχουν κάνει «πολύ επικερδείς επενδύσεις» σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Αγοράζοντας και στην χώρα μας τα ακατοίκητα και υπερφορολογημένα σπίτια σε τιμές τρεις φορές περίπου χαμηλότερες από την προ της κρίσης αξίες. Και όλα αυτά με μαύρα χρήματα και εργαζόμενους που δεν φαίνονται πουθενά.
Την ενημέρωση που είχαμε από την Πανελλήνια ομοσπονδία ταξί, για το νέο νόμο των ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ που δήθεν θα βάλει φρένο στην Uber νομιμοποιώντας τη!!!!!! Ενώ στην ουσία βάζει κανόνες που ευνοούν μονό τα μονοπώλια, νομιμοποιώντας μαζί με τους ενδιάμεσους και την Ubber. Η ομοσπονδία και ο ΣΑΤΑ έχει «ξεχάσει» πλέον να μας μιλάει για τις υπάρχουσες ηλεκτρονικές εφαρμογές και με την σιωπή της στήριξε όλο το προηγούμενο διάστημα τις ηλεκτρονικές εφαρμογές BΕΑT,PLON PLUS κ.λπ. Ουδεμία κουβέντα για την πώληση της ΒΕΑΤ για 40 εκατομμύρια.
Αυτό που συμβαίνει σε όλα τα παραπάνω είναι συγκέντρωση οικονομίας και δημιουργία επενδυτικών ευκαιριών για τα μονοπώλια και μοίρασμα της μεταφοράς σε δύο μεγάλες εταιρείες, εξολόθρευση ταξιτζήδων, ενοικιαζομένων δωματίων, μικρών ξενοδοχείων κ.α.. Όλα αυτά βέβαια με μοναδικό στόχο τους αυτοαπασχολούμενους και τους εργαζόμενους που δεν θα έχουν πλέον κανένα δικαίωμα γιατί θα θεωρούνται εργολάβοι, με κατάργηση μισθού, ασφάλισης, υπερωριών, εργασιακή καπιταλιστική ζούγκλα. Τα παραπάνω για τους καπιταλιστές είναι «αλλαγή υποδείγματος» όπως ισχυρίζονται, η λεγόμενη «gig economy», δηλαδή οικονομία κατά παραγγελία.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η ΝΔ με τον Χατζιδάκη και τον Μητσοτάκη και μία πλειάδα στελεχών, στηρίζουν τον εργασιακό μεσαίωνα, «γιατί να το κρύψουν άλλωστε». Όλα τα προηγούμενα χρόνια μαζί με το ΠΑΣΟΚ έβγαζαν νόμους που σαλαμοποιούσαν τα μέτρα της συγκέντρωσης, όπως ο νομός του Ραγκούση, που κατάργησε τα επαγγελματικά διπλώματα, την ψυχιατρική εξέταση για το διπλωμα κ.λπ. Τώρα καταλαβαίνουμε που στόχευαν, στην εξόντωση των αυταπασχολούμενων.
Η καπιταλιστική ανάπτυξη είναι σε όφελος των καπιταλιστών και κανενός αλλουνού. Το πραγματικά νέο είναι η ζωή με δικαιώματα και όχι σαν είλωτες. Μόνος δρόμος η ανάσχεση των μέτρων με αγώνα και η αλλαγή της κοινωνίας.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα

Post a Comment

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το LamiaTimes.gr φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών του.
Σχόλια υβριστικά και σχόλια ρατσιστικού περιεχόμενου θα διαγράφονται μόλις εντοπιστούν ή ζητηθεί από τον οποιονδήποτε θιγόμενο.

Νεότερη Παλαιότερη