Το χρώμιο στο εσωτερικό της κάννης προσφέρει πολύ καλή προστασία από την οξείδωση και απαιτεί λιγότερη συντήρηση.
Αν όμως η επίστρωση του χρωμίου παρουσιάσει σκάσιμο σε κάποιο σημείο, η σκουριά θα προχωρήσει «υπογείως» και η αλλοίωση δεν θα γίνει ορατή πριν κάνει μεγάλη ζημιά.
Η αχρωμίωτη κάννη θέλει τακτικό καθάρισμα , συντήρηση και έλεγχο. Παρουσιάζει όμως καλύτερη βλητική απόδοση. Η απόδοση αυτή οφείλεται τόσο στο στρώσιμο της κάννης από τα σκάγια (shot polishing), όσο και από τον τακτικό καθαρισμό και μάλιστα με την μπρούτζινη βούρτσα.