Ασημένιος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα εφήβων ο Αντωνόπουλος Ευάγγελος του Α.Σ. ΤαεΚβοΝτο Φθιωτικό Αδάμαστο Πνεύμα
100% Επιτυχία για τον Α.Σ. ΤαεΚβοΝτο Φθιωτικό Αδάμαστο Πνεύμα στο Παννελλήνιο Πρωτάθλημα Α/Γ, Ε/Ν που έγινε στην Πάτρα στις 10-11-12/5/13.
Ο αθλητής του συλλόγου Αντωνόπουλος Ευάγγελος αγωνίστηκε το Σάββατο στις 11 Μαίου στην κατηγορία -48kg εφήβων. Με είκοσι αθλητές απο όλη την Ελλάδα στην κατηγορία έπαιξε 4 δύσκολους αγώνες και κατάφερε να πάρει την 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο.
Τον πρώτο αγώνα τον κέρδισε απο τον δεύτερο κιόλας γύρο με σκόρ 12-0. Οι δύο επόμενοι αγώνες ήταν δύσκολοι αφού το σκόρ ήταν πόντο στο πόντο ο πρώτος 3-3, ο δεύτερος 6-6
και στους δύο κατάφερε με την εμπειρία και ψυχραιμία του να πάρει τον χρυσό πόντο.Αξίζει να σημειωθεί οτι στον ημιτελικό ο αντίπαλός μας ήταν το φαβορί για την κατηγορία.Ο τελικός ήταν ένας πολύ καλός αγώνας αν και η διαφορά μας στο σκόρ ήταν μικρή δεν καταφέραμε να έχουμε το επιθυμιτό αποτέλεσμα.
Η προπονήτρια του συλλόγου Λιτοπούλου Iωάννα δήλωσε : Στην σημαντικότερη διοργάνωση της χρονιάς δηλαδή το Παννελλήνιο Πρωτάθλημα καταφέραμε με τον Ευάγγελο την κατάκτηση ενός μεταλλίου .Είμαι πολύ ευχαριστημένη και ευτυχισμένη με τον αθλητή μου .Η προετοιμασία ήταν σκληρή και μεθοδευμένη για να φτάσουμε στην επιτευξη αυτού του αποτελέσματος.Πολλά τουρνουά, δύσκολες προπονήσεις,προσεγμένη και σωστή διατροφή συνέθεσαν την επιτυχία.Το ασημένιο μετάλλιο για εμάς είναι μόνο η άρχη...
100% Επιτυχία για τον Α.Σ. ΤαεΚβοΝτο Φθιωτικό Αδάμαστο Πνεύμα στο Παννελλήνιο Πρωτάθλημα Α/Γ, Ε/Ν που έγινε στην Πάτρα στις 10-11-12/5/13.
Ο αθλητής του συλλόγου Αντωνόπουλος Ευάγγελος αγωνίστηκε το Σάββατο στις 11 Μαίου στην κατηγορία -48kg εφήβων. Με είκοσι αθλητές απο όλη την Ελλάδα στην κατηγορία έπαιξε 4 δύσκολους αγώνες και κατάφερε να πάρει την 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο.
Τον πρώτο αγώνα τον κέρδισε απο τον δεύτερο κιόλας γύρο με σκόρ 12-0. Οι δύο επόμενοι αγώνες ήταν δύσκολοι αφού το σκόρ ήταν πόντο στο πόντο ο πρώτος 3-3, ο δεύτερος 6-6
και στους δύο κατάφερε με την εμπειρία και ψυχραιμία του να πάρει τον χρυσό πόντο.Αξίζει να σημειωθεί οτι στον ημιτελικό ο αντίπαλός μας ήταν το φαβορί για την κατηγορία.Ο τελικός ήταν ένας πολύ καλός αγώνας αν και η διαφορά μας στο σκόρ ήταν μικρή δεν καταφέραμε να έχουμε το επιθυμιτό αποτέλεσμα.
Η προπονήτρια του συλλόγου Λιτοπούλου Iωάννα δήλωσε : Στην σημαντικότερη διοργάνωση της χρονιάς δηλαδή το Παννελλήνιο Πρωτάθλημα καταφέραμε με τον Ευάγγελο την κατάκτηση ενός μεταλλίου .Είμαι πολύ ευχαριστημένη και ευτυχισμένη με τον αθλητή μου .Η προετοιμασία ήταν σκληρή και μεθοδευμένη για να φτάσουμε στην επιτευξη αυτού του αποτελέσματος.Πολλά τουρνουά, δύσκολες προπονήσεις,προσεγμένη και σωστή διατροφή συνέθεσαν την επιτυχία.Το ασημένιο μετάλλιο για εμάς είναι μόνο η άρχη...