ΛΑ.Ο.Σ για γέφυρα του Γοργοποτάμου: Θα πρέπει η γραμμή να εξακολουθήσει να λειτουργεί

ΛΑΪΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ Ν.Ε ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ
Οπωσδήποτε αποτελεί βήμα προόδου η ηλεκτροκίνηση στον ελληνικό σιδηρόδρομο, καθώς στις ράγες της νέας χάραξης τρέχουν πλέον τα ηλεκτροκίνητα τρένα από τον Πειραιά μέχρι τον σταθμό του Λιανοκλαδίου. Αυτά τα τραίνα όμως αφήνουν εκτός , 58 από τα πιο όμορφα και ιστορικά χιλιόμετρα της γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκης καθώς και την γέφυρα του Γοργοποτάμου .

Ας ελπίσουμε ότι η νέα κατάσταση που δημιουργείται με τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων δεν θα βάλει οριστικό τέλος σε αυτό το ιστορικό τμήμα του σιδηροδρόμου που λειτουργεί ακατάπαυστα επί 110 χρόνια .

Θα πρέπει η γραμμή να εξακολουθήσει να λειτουργεί και για να μπορούν οι κάτοικοι των σταθμών που είναι εκτός της νέας χάραξης να μετακινούνται προς Λαμία και Αθήνα, πράγμα βασικό και απαραίτητο για την καθημερινότητά τους , αλλά και για να έχουμε ένα τουριστικό προϊόν, που θα μπορεί να αξιοποιηθεί μέσω θεματικού τουριστικού τρένου ( μακάρι να μπορούσε να βρεθεί ένας “καρβουνιάρης”) στα πρότυπα του Οδοντωτού στα Καλάβρυτα ή του τρένου του Πηλίου μιας και η διαδρομή ξεχωρίζει για το ιδιαίτερο φυσικό κάλλος, είναι στο κέντρο της Φθιώτιδας και της χώρας και διασχίζει μια περιοχή με εξαιρετικά όμορφα φυσικά στοιχεία


Ο πρόεδρος της

Ν.Ε. Φθιώτιδος ΛΑ.Ο.Σ

Κ. Γρηγορίου

Post a Comment

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το LamiaTimes.gr φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών του.
Σχόλια υβριστικά και σχόλια ρατσιστικού περιεχόμενου θα διαγράφονται μόλις εντοπιστούν ή ζητηθεί από τον οποιονδήποτε θιγόμενο.

Νεότερη Παλαιότερη